اهمیت ارتقا فرهنگ رضوی و زیارت در دهه کرامت اعتبار ۵٠٠ میلیارد تومانی برای آبادانی بیشتر محدوده منفصل توس رونمایی از سند جامع آموزشی و فرهنگی آب در شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی جاده میامی، چهاربانده می‌شود | آیین افتتاح و بهره‌برداری از «پل چنارک» با حضور فرماندار مشهد برگزار شد افتتاح یک مدرسه دیگر در طرح «سه‌شنبه‌های مهر» مشهد | مشارکت خیّران در ساخت دبستان دخترانه «شهید امیری» بازار‌های قدیمی محله عنصری مشهد به پارکینگ موتورسیکلت‌ها تبدیل شده است حدود ۱۵۰‌هزار مترمربع از معابر خاکی منطقه توس مشهد طی ۲ سال گذشته آسفالت شد پاسداشت مقام فردوسی در نظام مدیریت شهری نقش کهن الگوها در زیست شهری تقدیر مسئول سازمان بسیج شهرداری مشهد مقدس از شهردار و فرمانده سپاه امام رضا(ع) تکرار گرانی و کمبود بلیت در دهه کرامت امسال | کف قیمت بلیت سفر به مشهد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد، خیابان کوثر و سه راه خیام (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مه گرفتگی در محور درگز - قوچان (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه گل و گیاه در مشهد | شهردار مشهد: این نمایشگاه در سطح کشور یک برند محسوب می‌شود مراسم بزرگداشت روز فردوسی فردا در مشهد برگزار می‌شود(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد خطاب به رئیس جمهور: با بودجه ۵۶ همتی نمی‌شود این شهر را مدیریت کرد در یک صدوچهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فضاآرایی‌های شهری مشهد در دهه کرامت ۱۴۰۳ بسیار پررنگ خواهد بود
سرخط خبرها

همراهی دختران شهید "محمد قائینی نیاز آبادی" از خانه تا مدرسه + تصاویر

  • کد خبر: ۱۸۵۷۸۷
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
همراهی دختران شهید
فرمانده انتظامی مشهد همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، دختران شهید "محمد قائینی نیاز آبادی" را از خانه تا مدرسه همراهی و مشایعت کرد. 

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، دانش آموزان با بدرقه پدر و مادرشان راهی مدرسه می‌شوند، اما فرزندان شهید "محمد قائینی نیاز آبادی" در مراسمی باشکوه و با حال و هوای متفاوتی با همراهی فرمانده انتظامی مشهد راهی کلاس درس شدند.

سرهنگ"احمد نگهبان" ضمن همراهی فاطمه (کلاس چهارم) و ریحانه (کلاس دوم) تا مدرسه ابتدایی "مظلومه نینوا"، ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانش آموزان، توصیه‌هایی در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ارائه کرد.

وی در ادامه یاد و خاطره شهدا را گرامی دانست و گفت: شهدا با نثار جان خود در راه اسلام و انقلاب، به همه ما درس شجاعت، ایثار و فداکاری آموختند و  ما وظیفه داریم از میراث گران بهای آنان حراست کنیم.

فرمانده انتظامی مشهد مقدس بیان داشت: امنیت ایران اسلامی و آرامش و آسایش کنونی حاصل خون شهدا است و وظیفه همه ماست که پاسدار خون شهدا و ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم.

این مقام انتظامی اظهار داشت: خانواده شهدا جایگاه و نقش ارزنده‌ای در جامعه دارند، خدا را شاکریم که مردم کشورمان برای خانواده شهدا ارزش زیادی قائلند و شهدا و خانواده آن‌ها را الگوی خود در ادامه راه زندگی می‌دانند چرا که شهدا نمونه بارز بردباری، استقامت و از خودگذشتگی در راه حق و ارزش‌های والای اسلامی و انسانی هستند.

شایان ذکر است، شهید "محمد قائینی نیاز آبادی "در مورخه ۱۴۰۰/۰۴/۰۵ در حین عملیات دستگیری سارق در محدوده شهرک طرق به فیض شهادت نائل آمد.

تصاویر تصاویر تصاویر تصاویر تصاویر تصاویر تصاویر تصاویر تصاویر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->